DOŚWIADCZENIE
Listopad 2019 - obecnie
stanowisko: Wiceprezes Zarządu
- Organizacja pracy Stowarzyszenia;
- Reprezentowanie Stowarzyszenia w kontaktach z innymi podmiotami (stowarzyszenia, urzędy);
Stowarzyszenie Żurawi Wieżowych
sierpień 2019 – obecnie
stanowisko: Dyrektor Pionu Żurawi Wieżowych
- Kierowanie i nadzór operacyjny nad podległym działem;
- Organizacja pracy działów handlowego, serwisu oraz logistyki;
- Przygotowanie budżetu oraz nadzór nad jego realizacją;
- Pozyskiwanie i sprzedaż sprzętu;
- Opiniowanie oraz zamawianie usług, narzędzi i części zamiennych do żurawi niezbędnych do realizacji prac działu;
- Reprezentowanie spółki w kontaktach z innymi podmiotami w tym firmami świadczącymi usługi żurawiami wieżowymi oraz producentami żurawi;
- Raportowanie do Zarządu Spółki;
HERKULES S.A.
sierpień 2015 – lipiec 2019
stanowisko: Dyrektor ds. Handlowych
- Kierowanie pracami działu handlowego;
- Nadzorowanie działań akwizycyjnych oraz procesu pozyskiwania klientów;
- Opracowanie umów wynajmu;
- Nadzór nad realizacją projektów;
- Nadzór nad kosztami i wynikami finansowymi działu;
- Pozyskiwanie i sprzedaż sprzętu;
- Przygotowanie rocznego budżetu i nadzór nad jego realizacją;
- Raportowanie do Zarządu Spółki;
październik 2014 – lipiec 2015
stanowisko: Przedstawiciel Techniczno - Handlowy
- Kompleksowe przygotowywanie ofert wynajmu i sprzedaży sprzętu;
- Negocjacje, przygotowywanie umów oraz nadzór nad projektami handlowymi, fakturowaniem i rozliczeniami;
- Raportowanie w zakresie finansowym działu do zarządu spółki, tworzenie i opieka nad forecastem;
- Pozyskiwanie nowych klientów.
STREIF Baulogistik Polska sp. z o.o.
kwiecień 2013 – wrzesień 2014
stanowisko: Logistic Manager - Kierownik Działu Logistyki
- Utworzenie nowego działu zajmującego się: kompleksową obsługą budów oraz sprzedażą energii elektrycznej Klientom Biznesowym – współpraca z RWE;
- Przygotowywanie i negocjowanie umów i ofert w tym ofert wynajmu i sprzedaży sprzętu;
- Tworzenie koncepcji logistycznych placu budowy i nadzór nad realizacją projektów;
- Rozliczenia z usługobiorcami, nadzór nad fakturowaniem i tworzenie raportów finansowych działu;
- Współpraca z firmami krajowymi i zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów oraz wybór podwykonawców.kwiecień 2012 – marzec 2013
stanowisko: Inżynier ds. sprzedaży
kwiecień 2012 – marzec 2013
- Kompleksowe przygotowywanie ofert wynajmu i sprzedaży sprzętu;
- Negocjacje, przygotowywanie umów oraz nadzór nad projektami handlowymi, fakturowaniem i rozliczeniami;
- Raportowanie w zakresie finansowym działu do zarządu spółki, tworzenie i opieka nad forecastem;
- Pozyskiwanie nowych klientów.
stanowisko: Handlowiec
styczeń 2011 – marzec 2012
- Przygotowywanie ofert najmu i sprzedaży sprzętu;
- Pozyskiwanie nowych klientów.
stanowisko: Pracownik działu finansów i controllingu
wrzesień 2010 – grudzień 2010
- Monitorowanie i raportowanie w zakresie sytuacji finansowej i rzeczowej spółki;
- Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi firmy.
Edukacja:
2005 – 2010 studia magisterskie na Politechnice Warszawskiej – Wydział Transportu
Specjalizacja: Logistyka transportu samochodowego
Uzyskany tytuł: magister inżynier
2001 – 2005 XXIV L.O. im. C. K. Norwida w Warszawie
Profil: matematyczno-fizyczno-informatyczny
Umiejętności i języki:
Język angielski - Biegły
Język rosyjski - Podstawowy
WINDOWS i MS OFFICE - Bardzo dobra znajomość
Programy projektowe z rodziny CAD (AUTOCAD, ZWCAD itp.) - Bardzo dobra znajomość
SAP - Podstawowa znajomość
WinSped - Podstawowa znajomość
Język Delphi - Podstawy programowania
Obsługa urządzeń biurowych - Biegła
Kursy i szkolenia:
- certyfikat auditora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania w przedsiębiorstwie transportowym,
- dyplom z odbytego szkolenia warsztatowego z zakresu NLP: "Dopasowanie w kontakcie z klientem"
Zainteresowania:
- informatyka
- technika
- motoryzacja
- psychologia
- sport
- turystyka
- gotowanie